۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد/ انهدام ۵ باند قاچاق
۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد/ انهدام ۵ باند قاچاق

 فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و مهمات در پی مطالبات مردمی، گفت: ۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز در تیرماه امسال در سطح خوزستان کشف و پنج باند قاچاق منهدم شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر عباس زاده درباره مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی و دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان در یک ماه گذشته (تیر ۹۹) با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی‌درپی ۲۷۳ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۸۲ قبضه سلاح جنگی، ۳۸۶ قبضه سلاح شکاری در جمع ۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵ هزار و ۶۷۵ عدد انواع فشنگ کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

وی تصریح کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر برخورد بی‌امان با دارندگان سلاح و مهمات به مخصوص فضای مجازی، پرسنل انتظامی استان خوزستان، با کار اطلاعاتی پنج باند قاچاق سلاح و مهمات را در یک ماه گذشته منهدم کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی خواهد داشت و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.