سپاه در کنار مردم مناطق محروم خوزستان است
سپاه در کنار مردم مناطق محروم خوزستان است

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: با توجه به قولی که مدیرعامل آبفا داده‌اند انشالله حداکثر تا دو ماه آینده با توجه به تلاش قرارگاه سازندگی بقیه پیمانکاران نیز با همین کیفیت پیش بروند و کار را در میانه راه رها نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در آیین افتتاح فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه اظهار کرد: ما باید هرچه زودتر بتوانیم مشکلات آب پایدار این منطقه را حل کنیم تا دیگر نیاز به روش‌های ناپایدار مانند تانکر یا کمک گروه‌های جهادی نباشد.

وی افزود: رسیدن به این مقصد به همت عزیزان ما در همه مجموعه‌ها عملی خواهد بود و میتوانیم این کار بزرگ را انجام دهیم.

فرمانده سپاه ولیعصر عنوان کرد: انشالله برادران ما در قرارگاه سازندگی با توجه به اینکه پروژه‌های بیشماری را در استان دنبال کردند این پروژه را نیز به پیوست پروژه‌های دیگر تکمیل کنند.

وی افزود: ما نیز به عنوان مجموعه سپاه استانی در تلاش هستیم تا در کنار مردم محروم تمام نقاط استان باشیم.

شاهوارپور گفت: با توجه به اینکه یکی از تنش‌ها و مشکلات مردم استان ما تنش‌های آبی است و با وجود گرمای ۵۰ درجه‌ای استان، آب یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های مردم ما است.

وی افزود: روستاها نیز معمولا در مسئله رسیدگی‌ها در خط آخر بودند هرچند اقداماتی صورت گرفته اما مشکلات آب و خدمات روستایی کم نیستند.

فرمانده سپاه ولیعصر بیان کرد: اگر بتوانیم به ماندگاری مردم در روستاها کمک کنیم فرمان جهش تولید رهبر حتما عملی خواهد شد چرا اگر روستایی‌ها در روستا بمانند بحث تولید در کشاورزی و دام اتفاق خواهد افتاد و دیگر تلاش‌های مردم در روستا منجر به جهش تولید خواهد شد.

وی افزود: اگر به مردم رسیدگی نشود علاقه‌ای به ماندن در مناطق نابرخوردار و محروم نخواهند داشت و به عنوان مصرف‌کننده به شهرها مهاجرت خواهند کرد؛ کما اینکه بخشی از این حاشیه شهرها به دلیل همین جابه‌جایی ناشی از مشکلات روستاها شکل گرفته است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با بیان اینکه ما منتظر نتیجه هستیم گفت: با توجه به قولی که مدیرعامل آبفا داده‌اند انشالله حداکثر تا دو ماه آینده با توجه به تلاش قرارگاه سازندگی بقیه پیمانکاران نیز با همین کیفیت پیش بروند و کار را در میانه راه رها نکنند.

وی افزود: پروژه صفیره پروژه خیلی خوبی بود اما به دلیل اینکه زمان برد مردم اظهار نگرانی کردند و اگر به موقع به اتمام میرسید مشکلی ایجاد نمیشد؛ انشالله این پروژه نیز در زمان مقرر به اتمام برسد