تقدیر فرمانده سپاه از خواننده ایذه‌ای برنامه عصر جدید
تقدیر فرمانده سپاه از خواننده ایذه‌ای برنامه عصر جدید

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: شایسته بود که از این برادر عزیز تجلیل به عمل بیاوریم، در فرماندهی کل سپاه، ریاست سازمان بسیج و مجموعه سپاه استانی لوح تقدیر تهیه و به این خواننده جوان خوزستانی تقدیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، در مراسم تجلیل و اهدای لوح تقدیر فرمانده سپاه، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان به هادی احمدی، خواننده ایذه‌ای برنامه عصر جدید اظهار کرد: آقای احمدی یک کار بسیار خوب و زیبا را در برنامه‌ی عصر جدید ارائه دادند و اشعاری حماسی در تجلیل از قهرمان ملی‌، سردار سلیمانی خواند که بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.

وی افزود: شایسته بود که از این برادر عزیز تجلیل به عمل بیاوریم، در فرماندهی کل سپاه، ریاست سازمان بسیج و مجموعه سپاه استانی لوح تقدیر تهیه و به این خواننده جوان خوزستانی تقدیم شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: امیدواریم که همه جوانان و نوجوانان و هنرمندان عزیز برای تقویت روح حماسی در ملت و در جهت تضعیف روحیه دشمنان اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

هادی احمدی، خواننده جوان خوزستانی افزود: از همه بزرگوارانی که به بنده لطف داشتند سپاسگذارم و من به عنوان یک بسیجی وظیفه خودم دانستم که این قطعه را برای سردارسلیمانی اجرا کنم.