اولین جلسه كمیته استانداردسازی شركت ملی نفت ایران در سال 99 برگزار شد
اولین جلسه كمیته استانداردسازی شركت ملی نفت ایران در سال 99 برگزار شد

اولین جلسه کمیته استانداردسازی شرکت ملی نفت ایران در سال 1399 به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در اهواز و دو نقطه از تهران برگزار شد.

سید ابوالقاسم شایسته امین زاده رئیس اداره مهندسی استانداردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این باره اظهار داشت: در این نشست ضمن تشریح آیین نامه استانداردسازی و وظایف کمیته استانداردسازی نفت، در خصوص تعیین اهداف و برنامه های این کمیته در سال جاری بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: چگونگی ارتباط با امور استانداردهای اداره کل نظام فنی و اجرایی و ارزشیابی طرح های وزارت نفت و ارائه راهکار برای فعال نمودن کمیته های تخصصی استاندارد در شرکت ملی نفت ایران از دیگر محورهای این نشست بود.

عضو کمیته استانداردسازی شرکت ملی نفت ایران افزود: بر اساس آیین نامه نظام استانداردسازی در صنعت نفت ابلاغی از سوی وزیر محترم نفت، بازنگری و نظارت بر حسن اجرای استانداردهای صنعت نفت در دستور کار این کمیته قرار دارد.

مهندس شایسته خاطرنشان ساخت: در این نشست علاوه بر اعضای کمیته، نمایندگان مدیریت ها و شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران شامل مدیریت های اکتشاف، پشتیبانی ساخت و تامین کالا، HSE، برنامه ریزی تلفیقی، نظارت بر تولید، امور حقوقی و شرکت های نفت مناطق مرکزی، نفت و گاز پارس، ملی حفاری ایران، نفت فلات قاره، مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز اروندان، پایانه های نفتی و منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس حضور داشتند.

شایان ذکر است مهندس فرخ علیخانی معاون مدیرعامل در امور تولید و رئیس کمیته استانداردسازی شرکت ملی نفت ایران، اختیارات و مسئولیت های خود به عنوان رئیس کمیته استانداردسازی را از مورخ6/12/98 به مهندس شایسته امین زاده تفویض کرده است.