بستر راه اندازی طرح عظیم فولادسازی شرکت فولاد اکسین فراهم است
بستر راه اندازی طرح عظیم فولادسازی شرکت فولاد اکسین فراهم است

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: راه اندازی طرح فولادسازی با هدف جهش تولید و اشتغال کمک کننده به خوزستان است و می تواند بیش از ۲۳ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کند .

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، امین ابراهيمي اظهار داشت: اتفاقات خوبی در تولید انجام شده است به طوری که ثبت رکوردها و تولید پیوسته ورق های ترش برای پروژه های بزرگ کشور، باعث شده سطح انتظارات و توقعات از شرکت فولاد اکسین بسیار بالا رود.

وی با اشاره به راه اندازی تیم های تحقیق و بهبود برای افزایش راندمان بخش های خط گفت: باید به سمت و سوی توسعه کیفی تولید برویم و با بحث های طوفان مغزی و اتاق های بهبود نقاط ضعف در طول خط را مرتفع کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: کارکرد اصلی شرکت گفتمان تولید و رونق و جهش این مقوله مهم است بنابراین از مباحث بی ثمر و تضعیف کننده و بی ارتباط با روحیه تولید باید اجتناب شود.

ابراهیمی بر آرامش محیط تولیدی شرکت تاکید کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید است و در این مسیر در سال ۱۳۹۸ موفق بودیم و ثمره آن نصیب کارکنان و سهامداران شرکت شده بود و این مسیر را امسال ادامه خواهیم داد و اجازه هیچ خللی در این کار را نخواهیم داد.

وی با اشاره به برنامه تولید تا پایان شهریور گفت: ما باید برنامه تولید ورق های محیط ترش را طبق تعهدمان برای تکمیل پروژه های راهبردی ملی انجام داده و در نیمه دوم سال پروژه های نفت و گاز محیط شیرین را با حداکثر ظرفیت به پیش ببریم .

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین با اشاره به اتفاقات خوب صورت گرفته در سال گذشته مهمترین برنامه امسال را شروع و پیشرفت پروژه فولاد سازی بیان کرد و در این باره گفت: ما حرکت را با تمام توان شروع کرده و با کار تیمی و گروهی در حال حرکت به سمت جلو هستیم در همین راستا تیم مشاوره این طرح بینظیر کارش را شروع کرده و در بستری که امسال برای صنعت فولاد ایجاد شده فرصت مناسبی پدید آمده که این پروژه را کلید بزنیم به عبارت دیگر راه اندازی طرح فولادسازی با هدف جهش تولید و اشتغال کمک کننده به خوزستان است و می تواند بیش از ۲۳ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کند .

پس از این جلسه مهندس ابراهیمی از بخش های زیرین میزهای غلطک و کوره از نزدیک بازدید کرد. وی در این بازدید بر تشکیل تیم های تحقیقاتی برای رفع مشکلات این قسمت ها تاکید کرد و حمایت خود را از برنامه های بهبود اعلام کرد.