با نصب سروصل خط اصلی با خط انتقال آب به فاز ۶ ماهشهر، مشکل کمبود و افت فشار آب در این منطقه بر طرف شد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر آبفا منطقه ماهشهر گفت: عملیات رفع شکستگی خط انتقال منطقه فاز ۶ این شهرستان که بصپرت اتفاقی در حین عملیات حفر کانال جدید برای دفع آبهای سطحی توسط شهرداری حادث شده بود، با تلاش اکیپ اتفاقات شبکه آب این اداره مرتفع شد.

حسین امیری، در خصوص این عملیات تصریح کرد: پس از اعلام شکستگی خط لوله توسط پیمانکار شهرداری به این امور، گروه اتفاقات شبکه آب به محل اعزام و عملیات رفع شکستگی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در دو مرحله انجام شد،اذعان داشت: در مرحله اول پس از تعمیر شکستگی، با تماس ساکنین منطقه مشخص شد مجدد بی آبی در منطقه ۶ حادث شده که در مرحله دوم با تست ولوهای شبکه و هواگیری شبکه،مشکل اصلی ضعف پمپ اعلام شد.

امیری تاکید کرد: در تمام مدت اجرای عملیات رفع شکستگی، با توجه به اهمیت دسترسی ساکنین به آب سالم و بهداشتی، ۲ عدد تانکر آبرسانی در منطقه مستقر شدند.

مدیر امور آبفا بندر ماهشهر افزود: در مرحله دوم علاوه بر تعویض پمپ، سرانجام پس از ۴ ساعت تلاش اکیپ امداد اب این اداره، با اتصال سروصل خط اصلی به خط انتقال آب در منطقه فاز ۶ بندرماهشهر، مشکل قطع و افت فشار آب در این منطقه مرتفع شد.