قدردانی از ۲۰ کارگر و واحد نمونه در سطح استان
قدردانی از ۲۰ کارگر و واحد نمونه در سطح استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه نشست هفته کارگر با استاندار خوزستان اعلام کرد: از ۲۰ کارگر و واحد نمونه در سطح استان در جشن امتنان قدردانی می شود.

ارسلان غمگین روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه در حاشیه نشست جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان با استاندار خوزستان، به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، با تبریک ماه رمضان و هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به ناچار مراسم نشست جامعه کارگری و کارفرمایی با استاندار خوزستان به صورت مختصر و محدود برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم مهندس رحمانی فوق لیسانس اتوماسیون و نرم افزار از شرکت فولاد اکسین در یک فرآیند ۶ ماهه به عنوان کارگر نمونه در سطح ملی معرفی و واحد کشت و صنعت امام‌خمینی نیز به عنوان واحد نمونه برگزیده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره جشن امتنان ( تشکر و قدردانی از جامعه کارگری)، یاد آور شد: ۲۰ کارگر و گروه کاری و واحد نمونه در سطح استان در حوزه های مختلف اقتصادی شامل صنعت، کشاورزی، خدمات انتخاب شدند که روز دوشنبه از آنها به وسیله ویدئو کنفرانس با حضور مسوولان بلند پایه وزارت متبوع، تقدیر خواهد شد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این اداره کل، غمگین اضافه کرد: برنامه های دیگری از جمله چند افتتاحیه با وجود محدودیت هایی که شیوع کرونا ایجاد کرده است در دست اجرا داریم که تا پایان هفته کارگر انجام خواهیم داد.

وی درباره اظهار رضایتمندی مراجعان به مراجع حل اختلاف در چند ماه اخیر، توضیح داد: به منظور تسهیل و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده های ارسالی به هیات های اختلاف، پس از سال ها شش هیات در مراجع رسیدگی اضافه کردیم و در نظر داریم هفت هیات دیگر را نیز به این‌مجموعه بیفزاییم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: سامانه جامع کار موجب نزدیک شدن کار رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع و عدم‌مراجعه برای ثبت دعوی خود شده است.

غمگین ادامه داد: در این باره نشست های زیادی با اتاق تعاون و دادگستری استان به منظور سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده ها داشتیم که بر این اساس اتاق تعاون عده ای از قضات برجسته و بازنشسته را به کار گرفت تا دیگر کمتر شاهد اشتباهات داوری های اتاق تعاون که همیشه مهم و بحث بر انگیز بود، باشیم.

گفتنی است: در پایان این نشست، کارگر و واحد کار نمونه و نیز مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان لوح تقدیر خود را از دست استاندار خوزستان دریافت کردند.