اثر خرید شب عید بر افزایش شمار مبتلایان به کرونا/ ثبت ۴۶ بیمار جدید در استان خوزستان/ 71 جانباخته
اثر خرید شب عید بر افزایش شمار مبتلایان به کرونا/ ثبت ۴۶ بیمار جدید در استان خوزستان/ 71 جانباخته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به دوره کمون ۷ الی۱۰ روزه کروناویروس گفت: این افزایش آمار ابتلا متاسفانه به علت عدم توجه به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است که علی رغم توصیه های مداوم و مکرر همچنان به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.

به گزارش کاوش، دکتر علی احسان پور روز پنجشنبه ( هفتم فروردین ماه) اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه توسط برخی از شهروندان است.

وی بیان کرد: موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام ۵ مورد،آبادان۴ مورد،شهرستان های امیدیه،باوی،بهبهان،دزفول و شادگان هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های حمیدیه،رامهرمز،شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام ۱ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام بهبودی و ترخیص ۳۳۳ نفر از ابتدای این اپیدمی در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

دکتر احسان پور در پایان از فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته استان بر اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد و افزود: متاسفانه تاکنون ۷۱ نفر از شهروندان عزیز خوزستانی جان خود را از دست دادند. روز گذشته دو بیمار بستری در اهواز، یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و دو بیمار در بهبهان فوت شدند.