تعطیلی ادارات در آبادان و خرمشهر/ هایپر مارکتها تعطیل می شوند/ از فردا تمامی صنوف به جز چند صنف تعطیل خواهند شد
تعطیلی ادارات در آبادان و خرمشهر/ هایپر مارکتها تعطیل می شوند/ از فردا تمامی صنوف به جز چند صنف تعطیل خواهند شد

تعطیلی ادارات در استان خوزستان صرفا مربوط به شهرستان های آبادان و خرمشهر است و ادارات در سایر شهرستان های استان، دایر خواهند بود.

تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات در سطح استان اتخاذ نشده و ادارات دایر بوده و تصمیم بر تعطیلی ادارات صرفا مربوط به شهرستان های آبادان و خرمشهر از روز دوشنبه هفته جاری (۲۶ اسفندماه) می باشد.

همچنین با هدف کنترل شیوع کرونا و رعایت اصول بهداشتی، ادارات خوزستان بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی استاندار مکلف هستند نسبت به کاهش ۵۰ درصدی پرسنل حاضر در محل خدمت از طریق دادن مرخصی و دورکاری اقدام نمایند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم استان خوزستان بیان کرد: از فردا تمامی پایانه های مسافربری استان خوزستان و نیز راه آهن تعطیل خواهند بود و از ورود و خروج مسافر به داخل خوزستان ممانعت به عمل می آید و تمامی هایپر مارکتها و مراکز تجاری پر جمعیت باید تعطیل شوند و با افراد خاطی در این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.

وی با مهم خواندن کنترل بیماری کرونا در استان گفت: به همین منظور از فردا بجز قصابی‌ها، نانوائی‌ها، میوه فروشی‌ها و سوپر مارکتها تمامی صنوف تعطیل هستند و حق خدمات دهی را تا اطلاع بعدی ندارند و در صورت مشاهده موارد تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: صنوفی که تعطیل نشده اند ضروری و برای تامین مایحتاج مردم باید باز باشند و مردم پس از مراجعه به این صنوف هم ضمن رعایت فاصله از تجمع به شدت پرهیز کنند تا این زنجیره بیماری کرونا در استان هر چه سریعتر قطع و وضعیت به صورت عادی دربیاید.

منبع: ایسنا/ ایرنا