بیانیه تشکر و قدردانی محمد مدرسی از حمایت مردم
بیانیه تشکر و قدردانی محمد مدرسی از حمایت مردم

از حسن اعتماد به پاس هر رای ارزشمندتان به اینجانب در صندوق رای که باور دارم تنها راه توسعه و پیشرفت مسالمت آمیز کشور است تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق*

*مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه اهواز،کارون،باوی و حمیدیه*

*با سپاس بیکران از لطف و حسن نظرتان به خصوص حامیانی که حمایت و همراهی شان مشوق ورودم به انتخابات و ادامه آن بوده است، بدین وسیله اعلام میدارد با توجه به تاخیر طولانی در تایید صلاحیت اینجانب و از دست رفتن فرصت تبلیغات موثر و آگاهی از برنامه ها، نظرات و دیدگاهایم که حق قانونی مردم بوده است،در فرصت کوتاه چند روزه تلاش کردم پایبند به قانون ،مشورت با نخبگان سیاسی و اجتماعی،احزاب سیاسی ،جوانان و بانوان به طرح دیدگاههای خود از جمله نظارت قوی،شفاف سازی و قانونمداری، رعایت اخلاق در سیاست در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که یک نهاد ملی و نماد مردم سالاری و دموکراسی است؛ بپردازم.

در کمال احترام به هویت همه اقوام و رنگین کمان زیبای آنان در گستره این حوزه انتخابیه؛ همه مردم به عنوان شهروند درجه یک فارغ از هر گونه دسته بندی برایم قابل احترام بوده و خواهد بود. از حسن اعتماد به پاس هر رای ارزشمندتان به اینجانب در صندوق رای که باور دارم تنها راه توسعه و پیشرفت مسالمت آمیز کشور است تشکر و سپاسگزاری می نمایم.*

*ایرانی سربلند ، خوزستانی آباد و حوزه انتخابیه توسعه یافته در سایه الطاف الهی آرزو دارم.*

*محمد مدرسی*

*داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهواز،کارون ،باوی و حمیدیه*