بسته انتخاباتی خوزستان| از جمع‌آوری بنرهای یکی از نامزدها تا بیرون کردن یک نامزد از روستا
بسته انتخاباتی خوزستان| از جمع‌آوری بنرهای یکی از نامزدها تا بیرون کردن یک نامزد از روستا

در بسته خبری انتخابات مجلس خوزستان، بیرون کردن یک نامزد انتخاباتی از روستا، دستور جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی و تکذیب شایعه خرید و فروش رأی را بخوانید.

اراذل و اوباشی که قصد برهم زدن امنیت انتخابات ایذه را داشتند دستگیر شدند

مراد شمولی دادستان ایذه در خصوص برقراری امنیت انتخاباتی، اظهار کرد: تعدادی از اراذل و اوباش که در سطح شهر و فضای مجازی با ایجاد اختلال قصد برهم زدن امنیت و نظم انتخابات را داشتند دستگیر شدند.

وی افزود: افراد دیگری نیز که قصد برهم زدن امنیت را داشتند نیز شناسایی شدند که به زودی دستگیر می‌شوند و مردم می‌توانند با امنیت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

یکی از نامزدهای مسجدسلیمان باید بنرهای خود را جمع کند

یکی از نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه مسجدسلیمان به دلیل جعل‌ عنوان‌ و فریب‌ افکار عمومی از سوی دادستان موظف شد که بنرهای تبلیغاتی خود را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

این نامزد انتخاباتی که دارای مدرک کارشناسی ارشد است در‌ اقدامی عجیب‌ پسوند دکتر را در بنرهای تبلیغاتی برای خود انتخاب‌ کرده است.

شایعه خرید و فروش رای در صیدون باغملک کذب است

شایعه‌ای در روز گذشته در فضای مجازی و سطح بخش صیدون باغملک مبنی بر خرید و فروش رأی توسط چند نفر از نامزدهای انتخاباتی مطرح شده بود.

رحمان بن‌سعید دادستان باغملک در این خصوص اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش مبنی بر خرید و فروش رأی در بخش صیدون باغملک، نیروهای امنیتی خودرو موردنظر را بازرسی کردند.

وی افزود: پس از بازرسی خودرو هیچ‌گونه مورد مشکوک و تخلفی مشاهده نشد و شایعه درمورد خرید و فروش رأی کذب است.

بن سعید گفت: چند مورد حمل سلاح و شلیک در باغملک گزارش شد که چند نفر در این مورد شناسایی شدند و پرونده آن‌ها در حال تکمیل است.

درگیری مردم یکی از روستاهای شوش با یکی از نامزدها

یکی از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس به منظور تبلیغات به روستای شیخ حسن (فارنیه) رفت، با واکنش ساکنان روستا مواجه و او و همراهانش پس از درگیری توسط مردم از مسجد این روستا بیرون شدند.

تحویل شناسنامه‌های تعویضی و مفقودی در واپسین روزهای انتخابات

مدیرکل ثبت احوال خوزستان ضمن اشاره به درخواست‌های تعویضی و مفقودی شناسنامه توسط شهروندان در ادارات ثبت احوال گفت: ثبت احوال خوزستان در ایام منتهی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به صورت ویژه آماده‌ی خدمت‌رسانی به مردم است.

ستاد تبلیغات کاندیداها باید پنجشنبه و جمعه تعطیل باشند

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت:حضور افراد در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در روز پنجشنبه و جمعه با وجود عدم کار تبلیغی پذیرفتنی نیست و این ستادها باید بطور کامل تعطیل باشند.

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز چهار نفره شد

اختلاف در بین اعضای ائتلاف خوزستان و اهواز منجر شد تا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای حوزه انتخابیه اهواز که سه کرسی دارد چهار نامزد را معرفی کند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اهواز با حمایت از برادران سیدرضا فلاحی مقدم، شبیب جویجری، سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی در انتخابات ۲ اسفند حاضر خواهد شد.

اختلاف بین حامیان چند نامزد در دشت‌آزادگان حل شد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در رابطه با اختلافاتی که میان حامیان چند کاندیدای مجلس در دشت‌آزادگان رخ داد، گفت: به محض اطلاع از موضوعِ اختلاف نظر میان حامیان نامزدهای انتخاباتی از کاندیداها دعوت شد و موفق شدیم اختلافات چند روز گذشته را تمام کنیم.

منبع: فارس