اگر لمس مشکلات مناطق محروم نبود ورود نمی کردم/ مردم خواسته های قابل حلی دارند/ برای استفاده از ظرفیت های خوزستان باید به سراغ قانون برویم
اگر لمس مشکلات مناطق محروم نبود ورود نمی کردم/ مردم خواسته های قابل حلی دارند/ برای استفاده از ظرفیت های خوزستان باید به سراغ قانون برویم

خوزستان ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد و برای استفاده از این ظرفیت ها باید قوانینی تصویب شود که لازم الاجرا باشد نه اینکه تنها گفته شود که مثلا صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و الزامی هم در این بین وجود نداشته باشد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: اگر مشکلات مناطق محروم را نمی دیدم و با آنها زندگی نمی کردم به انتخابات ورود نمی کردم.

به گزارش پایگاه خبری کاوش، عبدالجبار یکتا سواری با بیان اینکه بعضی ها تنها یاد گرفته اند که از مناطق محروم حرف بزنند بدون اینکه مشکلات آنها را لمس کرده باشند، افزود: همان هایی که دم از حل کردن مشکلات مردم و حل مسائل مناطق محروم می زنند هزینه های میلیاردی برای تبلیغ در همان مناطق محروم کرده اند که خود تناقض است.

وی بیان کرد: هزینه این تبلیغات میلیاردی حتما از جایی تامین شده است و چنین کاندیدایی بعد از برنده شدن در انتخابات نه تنها به مشکلات حوزه انتخابیه رسیدگی نمی کنند بلکه خودشان را متعلق به باندهایی می دانند که این هزینه ها را تامین کردند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تصریح کرد: سه سال مشاور اجرایی استاندار در مناطق محروم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بوده ام و مشکلات مردم را دیده و خواسته های آنها را شنیده ام و اشراف کاملی بر خواسته های مردم و نحوه حل کردن آنها دارم.

یکتا سواری با بیان اینکه یکی از راه های حل کردن مسائل این مناطق ملزم کردن صنایع برای عمل کردن به تعهدات خود از طریق قانونگذاری شفاف است، تصریح کرد: تنها در یک مورد با پیگیری های انجام شده اعتبار لازم جهت اصلاح شبکه آبرسانی منطقه کوی علوی اهواز از ردیف بودجه های مسئولیت اجتماعی نفت جذب و پروژه در حال انجام است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با اشاره به سوابق خود، اضافه کرد: بخشدار و فرماندار بوده ام و سابقه فعالیت میدانی تحت عنوان مشاور اجرایی استاندار در متاطق محروم را در کارنامه دارم که ترکیب این دو در صورت راهیابی به مجلس می تواند راهگشا باشد.

یکتا سواری ادامه داد: خوزستان ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد و برای استفاده از این ظرفیت ها باید قوانینی تصویب شود که لازم الاجرا باشد نه اینکه تنها گفته شود که مثلا صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و الزامی هم در این بین وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: مسلما اگر نمایندگان تنها همان وظایف قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن را پیگیری کنند می توان مشکلات استان را به حداقل رساند. شاید وقت آن باشد که نمایندگانی به مجلس بروند که با شناخت مسائل جامعه بدانند که چه مواردی را باید از طریق قانونگذاری پیگیری کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، اظهار داشت: مردم از وعده وعید دادن دیگر خسته شدند و همین وعده های بدون پشتوانه شاید باعث شده است که امروز مردم با نگرانی به انتخابات نگاه کنند.

عبدالجباری یکتا سواری افزود: نمی گوییم همه مشکلات قابل حل کردن است اما قانون ظرفیت های بالایی دارد و اگر ۱۸ نماینده توانا و مسئولیت پذیر از خوزستان به مجلس راه پیدا کنند، می توانند با همگرایی بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.