اعلام لیست انتخاباتی برخی از احزاب اصلاح طلب در اهواز/ محمد مدرسی، عبدالجبار یکتا سواری و همایون یوسفی
اعلام لیست انتخاباتی برخی از احزاب اصلاح طلب در اهواز/ محمد مدرسی، عبدالجبار یکتا سواری و همایون یوسفی

ائتلاف “برای ايران” در حوزه انتخابیه‌ی اهواز، باوی، کارون و حمیدیه لیست پیشنهادی خود را اعلام کرد.

با عرض سلام و درود به پیشگاه مردم شریف ایران، بلاخص مردم همیشه در صحنه‌ی دیار جنگ و خون، اهواز مظلوم.
اکنون که در ابتدای پنجمین دهه انقلاب اسلامی هستیم، کشور عزیزمان به لحاظ شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و آزادی‌های مدنی در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد و در این میان، استان خوزستان بیش از سایر استان‌ها تحت تأثیر این آسیب‌ها قرار گرفته است. لذا لازم است که برای بهبود شرایط حاضر، در سیاست‌های کلان کشور و استان محروم‌مان بازنگری شود.
مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان انتخابی نظام در تغییر این روند و اصلاح رویه‌ها یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور است و از این منظر، اهمیت انتخابات در این دوره، دو چندان است.
از همین رو ائتلاف “برای ایران” از همه‌ی آحاد مردم شریف اهواز، باوی، کارون و حمیدیه دعوت می‌کند با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر برای تعیین سرنوشت خود و رقم زدن آینده‌ای روشن قدمی محکم برداشته و اعلام نمایند علی‌رغم تمام دلخوری‌ها از مسائل داخلی کشور و رد صلاحیت‌های گسترده‌ی صورت گرفته، حاضر نیستند از حق تعیین سرنوشت خود عقب‌نشینی کنند و زمام مجلس را به دست افرادی که مسبب اصلی چنین وضعیتی هستند، بسپارند.
همه‌ی ما در روز جمعه دوم اسفند ماه، با شعار “آشتی ملی،صلح جهانی” با رای دادن به افراد لیست زیر اتحاد خود را نشان می‌دهیم.
*۱- دکتر محمد مدرسی*
*۲- مهندس عبدالجبار یکتا سواری* ‌
*۳- دکتر همایون یوسفی*
در آخر نیز اعلام می‌داریم این مشارکت به معنای پذیرش شرایط حاکم نیست. دستگاه‌های مربوطه بدانند چیزی نمی‌تواند در برابر عزم ملی مردم ایران عزیز مقاومت کند و شرکت در انتخابات تنها امید ما برای خروج از این بحران‌ها و قرار دادن کشور بر ریل سازندگی و پیشرفت است.

حزب پیشرو اصلاحات
حزب آزادی
حزب عدالت و آزادی
حزب مر‌دم‌سالاری
مجمع نیروهای خط امام (ره)
حزب همبستگی دانش آموختگان ایران
حزب کارگزاران سازندگی