با قهر از صندوق رای چه دستاوردی نصیب ما می شود؟/ در نبود فعالیت احزاب سیاسی فضای انتخابات به سمت لیست های قومی رفته است/ انتظار این است بزرگان اصلاحات به صحنه بیایند و مشارکت کنند/ راه حل غلبه بر مشکلات کشور و استان قانونمندی است نه دادن وعده های اجرایی
با قهر از صندوق رای چه دستاوردی نصیب ما می شود؟/ در نبود فعالیت احزاب سیاسی فضای انتخابات به سمت لیست های قومی رفته است/ انتظار این است بزرگان اصلاحات به صحنه بیایند و مشارکت کنند/ راه حل غلبه بر مشکلات کشور و استان قانونمندی است نه دادن وعده های اجرایی

اگر با صندوق های رای قهر کنیم همین فرصت های حداقلی برای تاثیر گذاشتن بر فضای سیاسی، حمایت از نهادهای مدنی و بهبود کیفیت زندگی مردم را هم از دست می دهیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: اگر با صندوق های رای قهر کنیم همین فرصت های حداقلی برای تاثیر گذاشتن بر فضای سیاسی، حمایت از نهادهای مدنی و بهبود کیفیت زندگی مردم را هم از دست می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری کاوش؛ دکتر محمد مدرسی با بیان اینکه مناسب ترین راه برای احقاق حقوق صندوق رای و شرکت در انتخابات است، تاکید کرد: با قهر از صندوق رای قرار است چه دستاوردهایی داشته باشیم و چه خسارت هایی ببینیم، باید پرسید نسخه جایگزین صندوق رای کدام مورد است؟

وی افزود: مجلس نهاد و نماد صداهای مختلف در جامعه است، مجلس تک صدایی مجلس کارامدی نخواهد بود. اگر از صندوق های رای قهر کنیم جایگاه مجلس به عنوان نهادی دموکراتیک که جایی برای صداهای متفاوت نمایندگان ملت است تضعیف تر خواهد شد.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، تصریح کرد: در نبود فعالیت احزاب سیاسی فضای انتخابات به سمت لیست های قومی رفته است. سوء استفاده از تفاوت ها موجب بر افروختن احساسات و تعصب های عصبیتی خواهد شد که از دورن چنین فضای تعصب آمیز توسعه و پیشرفتی برای کشور ،استان و حوزه انتخابیه حاصل نخواهد شد.

مدرسی تاکید کرد: انتخابات، پدیده ای سیاسی و مدرن است که به مقتضای طبیعت و کارکردش باید توسط احزاب و گروه های سیاسی مدیریت شود. برگشت مجلس به جایگاه قانونی اش موجب ارتقا کارآمدی و شفاف سازی و جلوگیری از رانت و اختلاس می شود.

وی اضافه کرد: نارسایی هایی بسیاری در استان وجود دارد که راه چاره حل آنها برگشت به قانون و ایفای وظیفه نمایندگی در چارچوب اختیارات و وظایف آنهاست. وظایف اصلی نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است نه اینکه وعده هایی داده شود که با وظایف نمایندگان همخوانی ندارد و خروجی آن همین وضعیتی است که استان در آن گرفتار شده است.

این استاد دانشگاه گفت: آمده ایم که هرچند هم اندک تاثیرگذار باشیم و در این راه انتظار همراهی از همه کسانی می رود که از تک صدا شدن مجلس و خسارت های آن، نگران هستند.

مدرسی تاکید کرد: اگر بزرگان جریان سیاسی در صحنه انتخابات بودند بنده در ائتلاف با آنها و پشت سر آنها از بزرگترها حمایت می کردم حال که به دلایلی رد شدند انتظار این است به صحنه بیایند و مشارکت کنند و از نسل جوان این جریان فکری زاینده حمایت کنند و فضای یاس و ناامیدی و سرد انتخابات را تغییر دهند.