کاندیداها مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان معرفی شدند
کاندیداها مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان معرفی شدند

کاندیداها مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان معرفی شدند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

استان خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که حوزه‌های انتخابیه آبادان و اهواز، باوی، حمیدیه و کارون هر کدام با سه کرسی در مجلس شورای اسلامی بیشترین تعداد نمایندگان استان را به خود اختصاص دادند و ما بقی حوزه‌ها هر کدام یک نماینده در خانه ملت دارند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان، پس از بررسی‌های نهایی گزینه نهایی خود را برای حوزه‌های انتخابیه خوزستان اعلام کرده بود.

بر این اساس نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوز‌ه انتخابیه خرمشهر معرفی شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی علی خانی را در حوز‌ه انتخابیه خرمشهر را انتخاب کرد و مورد حمایت خود قرار داد.

همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حسینی منش را کاندیدای مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه اندیمشک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

عبدالکریم کعبی اصل نیز از حوزه انتخابیه شادگان در استان خوزستان در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گرفت.

پیش از این ۱۱ نفر مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در چند حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نقاط مختلف خوزستان مشخص شدند.

منبع: تسنیم