مردم در انتخابات پیش رو آتش به اختیار شده اند/ با قاطعیت نمی توان گفت فلان لیست یا مجموعه برنده ی واقعی انتخابات هستند/ رفع بیکاری و بی عدالتی مهم ترین خواسته ی مردم است/ مهم ترین برنامه ام احیاء و اجرایی کردن ۷۵۰ مصوبه ی سفرهای دولت قبل به خوزستان است
مردم در انتخابات پیش رو آتش به اختیار شده اند/ با قاطعیت نمی توان گفت فلان لیست یا مجموعه برنده ی واقعی انتخابات هستند/ رفع بیکاری و بی عدالتی مهم ترین خواسته ی مردم است/ مهم ترین برنامه ام احیاء و اجرایی کردن ۷۵۰ مصوبه ی سفرهای دولت قبل به خوزستان است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: معتقدم در این دوره از انتخابات مجلس مردم برای تشخیص کاندیدای اصلح آتش به اختیار شده اند.

ناصر سودانی در گفت و گو با خبرنگار کاوش ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر برای انتخابات شور و نشاط خاصی در اجتماع دیده می شود، اظهار کرد: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شویم مردم مانور حضور خود را افزایش می دهند و  رفته رفته در تشخیص چهره های اصلح به لحاظ انقلابی، جهادی، کارآمد و عدالت طلب به واسطه ی برنامه های ارائه شده ی کاندیداها قوی تر عمل می کنند.

وی با بیان اینکه معتقدم در این دوره از انتخابات مجلس مردم برای تشخیص کاندیدای اصلح و رای دادن به آن ها آتش به اختیار شده اند، افزود: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم خود را در چارچوب لیست ها قرار نمی دهند، گرچه لیست ها به معرفی و شناسایی نامزدها کمک می کنند اما مردم احساس نمی کنند ملزم به پذیرش و رای دادن به  تمامی کاندیداهای در لیست هستند و چه بسا از لیست های متعدد از هرکدام  تنها یک کاندیدا انتخاب شود.

نماینده ی مردم اهواز، حمیدیه و بخش باوی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدرت انتخاب مردم بالا رفته است و این انتخاب منحصر به مردم بوده و وابسته به مجموعه ی خاصی نیست، بنابراین با قاطعیت نمی توان گفت فلان لیست یا مجموعه برنده ی واقعی انتخابات هستند.

سودانی در خصوص لیست ارائه شده از سوی شورای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این لیست بنا بر ۲ عامل از جمله یک نظرسنجی درون مجموعه ای انتخاب شده است، عنوان کرد: به اعتقاد بنده در هر ۲ عامل، نه شفافیت کافی و نه اخلاق  انتخاباتی رعایت شده است.

وی در رابطه با برنامه های خود در صورت ورود به مجلس اذعان کرد: از آن جایی که یکی از مهم ترین مشکلات خوزستان عدم تقارن بین درآمدها و هزینه کردهای استان است با توجه به تجربه ی نمایندگی در مجلس در صورت ورود به مجلس این عدم تقارن موجود را تا جایی که ممکن است در قالب ارائه طرح و مصوبه در مجلس از بین خواهم برد.

این کاندیدای یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس  با عنوان اینکه خوزستان درآمدهای بسیاری دارد اما هزینه کردها یا به عبارتی تاثیر این درآمدها در استان ناچیز است که لازم است توازن بین آن ها برقرار شود، بیان کرد: باید بحث مالیات و گردش مالی شرکت های بزرگ و صنایع مادر موجود در استان، مخازن و میادینی مانند نفت و گاز و صنایع پتروشیمی، فولاد، نیشکر و بنادر دنبال شود تا توازن را در این زمینه نیز برقرار کرد، در این راستا برنامه های کلانی وجود دارد که می توان آن ها را اجرایی کرد.

سودانی مهم ترین برنامه ی خود را احیای و به اجرا درآوردن ۷۵۰ مصوبه ی دولت قبل که در سفرهای خود به خوزستان مصوب شده و به اجرا در نیامده اند یا نیمه تمام هستند دانست و گفت:  در برنامه ی پنج ساله ی ششم، خوزستان در ابعاد مختلف به عنوان استان پایلوت تعیین شده است و بنده این آمادگی را دارم که در صورت راه یافتن به مجلس دولت را ملزم به اجرایی کردن این برنامه ها کنم تا ظرف یکی ۲ سال آماری از میزان اجرایی شدن کار ارائه دهند و در پنج سال به نقطه مطلوبی که به عنوان هدف برنامه در نظر گرفته شده برسیم.

وی در بحث کشاورزی اضافه کرد: رعایت آمایش سرزمینی، الگوی کشت و استفاده از ظرفیت های کشت گیاهان دارویی در استان ضرورت دارد که باید به آن توجه کرد.

کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به بحث صنایع تکمیلی و ایجاد اشتغال از این طریق از اهداف بنده است، خاطرنشان کرد: همچنین فعال تر کردن بنگاه های زودبازده در حوزه کشاورزی، صنعتی، آبزیان و  دامداری از اقدامات قابل اجرایی شدن اهداف بنده است.

سودانی مهم ترین خواسته ی مردم در ملاقات های خود را حل مساله بیکاری و در رتبه ی دوم  رفع تبعیض و بی عدالتی موجود در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: مطالبه ی مردم در مناطق محروم رفع توسعه نیافتگی است.