فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آبادان نهایی شد +‌ اسامی
فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آبادان نهایی شد +‌ اسامی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان در بیانیه‌ای لیست نهایی کاندیداها در حوزه‌ انتخابیه این شهرستان را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان در بیانیه‌ای لیست نهایی کاندیداها در حوزه‌ انتخابیه این شهرستان را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم مقاوم،شهیدپرور و انقلابی شهرستان آبادان؛ اکنون در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرزندان شما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آبادان، پس از ماهها تلاش، بحث و پیگیری امور مربوط به انتخابات مجلس یازدهم و شناسایی داوطلبان نمایندگی مجلس، تلاش نمودند تا با رویکردی جدید و انقلابی بر اساس آیه شریفه “وامرهم شوری بینهم”  با تکیه بر خرد جمعی و محور وحدت کلمه، صفوف مومنین را در این برهه حساس، منسجم تر و متحدتر سازند و با استناد به لزوم انتخاب اصلح از بین همه کاندیداهای محترمی که شرایط ورود به رقابت انتخاباتی را یافته اند زمینه را برای این مهم میسر نمایند.

بر همین اساس شورای ائتلاف در نخستین گام پس از ابلاغ صلاحیت کاندیداهای محترم توسط هیئت نظارت شورای نگهبان، از ایشان دعوت نمود تا خود را در چارچوب شاخص‌های انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مردم شریف آبادان معرفی و دیدگاه هایشان را تبیین نمایند. که از بین ۲۳ نفر تایید صلاحیت شده ، ۱۹ نفر ضمن اجابت به دعوت شورا و پاسخگویی به سئوالات مطرح شده، تعهدنامه ابلاغی شورا را امضا نموند.
در اقدام بعدی کاندیداهای محترم در مجمع دوم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آبادان که با دعوت وحضور از جمع کثیر معتمدین شهرستان برگزار شد، حاضر شدند و فرصت کردند تا علاوه بر دیدگاه‌های مکتوب که در اختیار همه مدعوین گذاشته شده بود ایراد سخنرانی کنند. و در پایان، این معتمدین مجمع بودند که با جمع بندی، به کاندیداهای مورد تاییدشان رای دادند و شورا نتایج آن را پیش از این طی بیانیه‌ای به اطلاع مردم شریف آبادان رساند.

اکنون پس از طی مراحل یاد شده و پس از نشست مجدد اعضای شورای مرکزی با ۶ نفر اول انتخاب شده توسط مجمع دوم ، بر اساس سبد رأی به دست آمده از اعضای مجمع و کسب نظرات و دیدگاههای تکمیلی ایشان در کار گروه تخصصی ، نتیجه گیری نهایی درباره کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آبادان به شرح زیر اعلام می شود:
۱) آقای سیدمحمد مولوی
۲) آقای سیدمجتبی محفوظی
۳) خانم ویدا کاظمی

در پایان ضمن آرزوی توفیق همه کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کسب رضای الهی و برگزاری رقابتی سالم و شایسته، از همه معتمدین شهرستان؛ خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و فضلای جلیل القدر، سادات کرام، شیوخ محترم عشایر و نمایندگان ۴۰ مسجد شهرستان و نمایندگان ۱۵ گروه از اصناف و اقشار ولایی و متدین و معتمدین محلات، که در مراحل مختلف این فرایند جدید ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر می کنیم و از خیل عظیم نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان که بدلیل محدودیت زمان و ظرفیت مکان مجمع امکان دعوت از ایشان فراهم نشد طلب پوزش و حلالیت را داریم.

البته این مجموعه که متشکل از همه مردم شریف و متدین و انقلابی است در آغاز راه می باشد و بر خود تکلیف می داند با استناد به خرد جمعی امت حزب الله علاوه بر رصد و ارزیابی عملکرد منتخبین مردم و مسئولین، گفتمان مطالبه گری با سازوکار تشکیلاتی را که از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است در آغاز گام دوم انقلاب و با تکیه عمده بر ظرفیت جوانان انقلابی پیاده سازی کند و زمینه رشد و بالندگی اجتماعی را فراهم سازد.

منبع: فارس