سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: استان خوزستان ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که تاکنون ۲ نفر از کاندیدای موردحمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی و ۱۶ نفر دیگر در زوهای آینده اعلام می‌شوند. مهدی طرفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان کوتاه باقی‌مانده به انتخابات یازدهمین مجلس شورای […]

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: استان خوزستان ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که تاکنون ۲ نفر از کاندیدای موردحمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی و ۱۶ نفر دیگر در زوهای آینده اعلام می‌شوند.
مهدی طرفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان کوتاه باقی‌مانده به انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: با نزدیک شدن به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان مراحل پایانی معرفی لیست نامزدهای موردحمایت خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: شاخص‌های موردنظر برای یک نماینده در شهرستان‌ها توسط شورای ائتلاف آن شهرستان در نظر گرفته‌شده و در کنار نظرخواهی از جامعه انقلابی و توده مردم، کاندیدای موردنظر نهایی و توسط شورای ائتلاف معرفی می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: کاندیدای نهایی تعدادی از شهرستان‌ها مشخص شد که در حوزه انتخابیه سوسنگرد و هویزه “مجید داغری” و در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان “حبیب آغاجری” به‌عنوان کاندیدای نهایی شورای ائتلاف انتخاب شدند.

طرفی بابیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها نیز مراحل پایانی انتخاب کاندیدا درحال انجام است، گفت: در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های بررسی‌شده فضای وحدت و هم‌دلی مناسبی ایجادشده که امیدواریم کاندیدا بتوانند در جهت اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی درباره انتخاب ۳ کاندیدای موردحمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه اهواز، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نیز شورای ائتلاف آن حوزه درحال فعالیت هستند و در روزهای آینده نتیجه نهایی توسط شورای ائتلاف حوزه انتخابیه موردنظر اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان خوزستان در تلاش است تا در روزهای آینده گزینه‌های نهایی هر حوزه انتخابیه را معرفی کند.

طرفی تأکید کرد: از همه اعضای شوراهای شهرستانی و اعضای مجامع که تقریباً دو مرحله در همه شهرستان‌ها برگزار شد تشکر می‌کنیم. تلاش ما بر این است که این شورا و مجامع در شهرستان‌ها پس از انتخابات در جهت مطالبه از کاندیدا و حل مشکلات حوزه انتخابیه فعال بمانند.

وی خاطرنشان کرد: از جریانات و کاندیدای انقلابی در همه شهرستان‌ها تقاضا داریم در جهت پیروزی جبهه انقلابی تلاش کنند.

منبع: تسنیم