۲۲ بهمن فراخوان و رسانه بزرگ بین المللی است
۲۲ بهمن فراخوان و رسانه بزرگ بین المللی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ۲۲ بهمن تنها یک راهپیمایی ساده و ملی نیست بلکه یک فراخوان و رسانه بزرگ بین المللی است.

سردار عباس یوسفی صبح امروز در جلسه نقش روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره داشت و اظهار کرد: به حرمت خون سردار سلیمانی همه خواهیم آمد تا دشمن بداند که خون شهدا در این سرزمین باعث رویش و جوشش خواهد شد.

وی افزود: ۲۲ بهمن تنها یک راهپیمایی ساده و ملی نیست بلکه یک فراخوان و رسانه بزرگ بین المللی است، رسانه‌ای مردمی که می‌خواهد صدای ملت شریف ایران را فریاد بزند؛ صدای عدالت خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکباری که قصد کدخدایی کردن بر همه ملت‌ها را دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نقش بی‌بدیل «روابط عمومی‌ها» و «خبرگزاری‌ها» را مشابه «خط مقدم جبهه» دانست و گفت: در جنگ سخت، لوله‌های تفنگ باید در پیشانی خاک‌ریزها به خوبی عمل کنند و در جنگ نرم رسانه‌ای، نوک خودکارها و اثرگذاری تیترها و خبرها هستند که جان دشمن را باید گلوله باران کنند.

سردار یوسفی در پایان ضمن دعوت از همه اقشار به خصوص جامعه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برای حضور انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: تیتر راهپیمایی امسال، انتقام خواهی خون همه شهدا به خصوص خون شهدای جبهه مقاومت و در رأس آنها سردار شهید، «قاسم سلیمانی» خواهد بود و متن راهپیمایی، انزجار مردم ایران و منطقه از حضور بیگانگان در خاورمیانه است.

منبع: مهر