حواشی نطق سالانه ترامپ: پلوسی جلوی دوربین ها متن سخنرانی ترامپ را پاره کرد / ترامپ به محض ورود، با پلوسی دست نداد 
حواشی نطق سالانه ترامپ: پلوسی جلوی دوربین ها متن سخنرانی ترامپ را پاره کرد / ترامپ به محض ورود، با پلوسی دست نداد 

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مقابل سناتورها، نمایندگان مجلس، اعضای کابینه و اعضای دیوان عالی آمریکا، متن سخنرانی سالانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کنگره را پاره کرد. نانسی پلوسی که همچون سایر زنان دموکرات عضو کنگره آمریکا لباسی سفید رنگ در اعتراض به رفتارها و سیاست‌های داخلی و خارجی ترامپ پوشیده […]

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مقابل سناتورها، نمایندگان مجلس، اعضای کابینه و اعضای دیوان عالی آمریکا، متن سخنرانی سالانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کنگره را پاره کرد.

نانسی پلوسی که همچون سایر زنان دموکرات عضو کنگره آمریکا لباسی سفید رنگ در اعتراض به رفتارها و سیاست‌های داخلی و خارجی ترامپ پوشیده بود، به محض پایان یافتن سخنرانی او و در حالی که ترامپ هنوز جایگاه را ترک نکرده بود، متن سخنرانی وی را به صورتی که کاملا برای همه مشخص باشد، پاره کرد و آن را به روی میز پرتاب کرد.

ترامپ که از ابتدای ورود خود به کنگره، دموکرات‌ها را نادیده گرفت و حتی با نانسی پلوسی دست نداد، متن سخنرانی خود را پیش از شروع در اختیار مایک پنس رئیس سنا و معاون اول خود و همچنین به شکلی غیرمتعارف به پلوسی داد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار عکسی از خود که به سمت ترامپ دست دراز کرده بود اما او آن را نادیده گرفت، نوشت: دمکرات ها در راه انجام وظیفه، همواره دست دوستی خود را دراز می کنند تا برای اداره امور به زمینه های مشترک برسند.

در طول سخنرانی در حالی که جمهوریخواهان تلاش داشتند، سخنان ترامپ را پررنگ و مهم جلوه دهند و تشویق‌های ایستاده متعددی انجام دادند، رئیس مجلس نمایندگان به همراه سایر دموکرات‌ها واکنشی سرد نشان می دادند و از جایشان بلند نمی شدند.

برخی از آنها خود را به خواندن مطالبی دیگر سرگرم کرده بودند و حتی هنوز ترامپ در صحن حضور داشت که دموکرات‌ها نشست را ترک کردند.

منبع: ایرنا