خطیب جمعه اهواز :سخن از مذاکره با آمریکا خیانت به مردم است
خطیب جمعه اهواز :سخن از مذاکره با آمریکا خیانت به مردم است

خطیب جمعه اهواز گفت: سخن از مذاکره با آمریکا خیانت به مردم به خصوص تشییع کنندگان سردار سلیمانی و انفعال در مقابل دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار داشت: متاسفانه هنوز چند هفته ای از جنایت بزرگ آمریکا و شهادت سردار رشید اسلام و یارانش نگذشته که برخی ها بار دیگر صحبت از مذاکره با آمریکا می کنند.

وی بیان کرد: اگر چه عدهای پس از این جنایت بزرگ، مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی را دیوانگی خواندند اما بازهم شاهد بودیم که افرادی دم از مذاکره می زنند و بر این باورند که با مذاکره تحریم‌ها برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در هفته های گذشته رهبر معظم انقلاب در خطبه های نمازجمعه به صراحت اعلام کردند که دیگر هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

وی بیان کرد :عدهای پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ذلیلانه مقابل دشمن سخن گفتند در حالی که تاکنون غیر از نیرنگ و فریب از این جنایتکاران چیزی ندیده‌ایم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: رفاقت های شیطانی این جنایتکاران تنها پس از خروج از برجام و دولت ترامپ نبود بلکه در دوران اوباما رییس جمهوری به اصطلاح با ادب آمریکا نیز چنین نیرنگهایی وجود داشت و همچنان آنها بر تحریم‌ها پافشاری می کردند.

وی تاکید کرد : چرا عده‌ای در داخل نمیخواهند چشم خود را باز کرده و این نیرنگهای آمریکا را باور کنند؛آیا مطالبه میلیون ها نفر در روز تشییع حاج قاسم سلیمانی برای انتقام از آمریکا کافی نبود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: چرا باید در زمانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار در تدارک رونمایی از معامله ننگین قرن هستند، چالش مذاکره با این جنایتکاران راه بیاندازیم .

وی تصریح کرد: فرد فرد ملت ایران می گویند تا زمانی که انتقام سخت نگیریم هرگونه مذاکره را در قوه مخیله خود راه نمی دهیم .

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: این ایام امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است و انتظار می رود که مردم با حضور گسترده خود در صحنه بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار وارد کنند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس افزود: بی شک مجلس قوی می تواند در تصمیم گیری برای سرنوشت کشور تاثیر بسزایی داشته و شاید با تصمیم گیری های صحیح دیگر زیر بار برجامی که خسارت های زیادی به مردم و نظام وارد کرد نرویم.

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: هر زمانی که حاشیه سازی ها درباره انتخابات که خود با آن رای آوردید تمام شد، بیایید مقداری به معیشت مردم فکر کنید و پاسخ دهید که در این همه سال برای مطالبه مردم چه کرده اید.

منبع: ایرنا