جوابیه فرمانداری اهواز در خصوص مصاحبه‌ی معاون شهردار
جوابیه فرمانداری اهواز در خصوص مصاحبه‌ی معاون شهردار

پیرو انتشار مصاحبه‌ای در خبرگزاری فارس با معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز تحت عنوان «منع مدیران شهرداری، از حضور در جلسات فرمانداری اهواز/ جلسات فرمانداری اهواز بی‌نتیجه است»، روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جوابیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

پیرو انتشار مصاحبه‌ای در خبرگزاری فارس با معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز در ۳۰ دی‌ماه تحت عنوان «منع مدیران شهرداری، از حضور در جلسات فرمانداری اهواز/ جلسات فرمانداری اهواز بی‌نتیجه است»، روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جوابیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

۱- مصاحبه معاون خدمات شهری شهردار اهواز نشأت گرفته از مدیریت کم تجربه است، ابراز این نظرات غیرقانونی و غیر منطقی از رده های میانی شهرداری نشان از عدم آگاهی و فقدان اشرافیت بر ارکان سازمانی شهرداری است.
۲- متاسفانه این مقام شهرداری هنوز جایگاه حاکمیت فرمانداری را به عنوان نماینده عالی دولت درک نکرده و از قانون و تکالیف قانونی مترتب بر دستگاه های اجرایی آگاهی ندارد.
۳- شهرداری اهواز عضو شورای سلامت، شورای آموزش و پرورش و….میباشد و موظف به حضور در جلسات و اجرای مصوبات است.
۴- عدم حضور در جلسات از سوی شهرداری یا هر دستگاه اجرایی دیگر، تخلف محسوب می شود و یقینا با متخلفان به صورت قانونی با قاطعیت برخورد خواهد شد.
۵- ضمنا به زودی دیدگاه و نظر فرماندار محترم شهرستان اهواز طی مصاحبه ای به اطلاع عموم مردم شریف خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز روز گذشته در مصاحبه‌ای با خبرنگار فارس اظهار کرد که جلسات فرمانداری فاقد بازدهی هستند و طبق تصمیم شورای اداری شهرداری، کلیه مدیران شهرداری از حضور در جلسات فرمانداری اهواز منع شده‌اند.

منبع/ فارس