اجرای طرح پاک‌سازی و دستگیری ۵۳ سارق حرفه‌ای در اهواز
اجرای طرح پاک‌سازی و دستگیری ۵۳ سارق حرفه‌ای در اهواز

 فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری ۵۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۲۲ فقره انواع سرقت ظرف سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، این طرح به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، یک سارق به عنف، دو خرده‌فروش مواد مخدر و شش عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه خودشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۲۱۲ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی از اموال سرقتی و تعداد ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز ( ۴ قبضه سلاح جنگی و ۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ) به همراه ۱۴۵ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۲۲ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۷ موتورسیکلت و ۱۶ خودرو متخلف توقیف و ۱۸ معتاد نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد؛ عنوان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

مرجع/ مهر