صدای اتحاد در مصلاهای خوزستان پیچید
صدای اتحاد در مصلاهای خوزستان پیچید

مصلاهای خوزستان امروز در دفاع از امنیت و اقتدار کشور یکپارچه الله‌اکبر شد تا ندای توحید را در محکومیت اغتشاشگران سر دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مصلاهای خوزستان امروز در دفاع از امنیت و اقتدار کشور یکپارچه “الله‌اکبر” شد تا ندای توحید را در محکومیت اغتشاشگران سر دهند.

ماهشهری‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ با مشت‌های به هم گره خورده و سینه‌های برافراشته از عزت اسلام به خیابان‌ها آمدند و از میدان امام خمینی(ره) تا مصلی را با رنگ اتحاد نقاشی کردند.

یک مادربزرگ ماهشهری که نوه شش‌ماهه‌اش را به آغوش کشیده بود گفت: اعتراضات، مردمی و مربوط به گرانی بنزین بود اما اغتشاشگران که دشمن اسلام‌اند از فرصت استفاده کرده و کلام خدا را به آتش کشیدند، در هشت سال جنگ تحمیلی خون جوانان ما برای زنده بودن نام اسلام بر زمین ریخت و ما تا پای جان پشتیبان رهبری هستیم.

این بانوی ماهشهری ادامه داد: نان شب نداشته باشیم بهتر از این است که امنیتمان به خطر بیفتد، ما مخالف هرگونه هرج و مرجی هستیم که از طرف معاندین در خارج از کشور حمایت می‌شود، اگر منِ میانسال و این نوه شش‌ماهه‌ام بی هیچ واهمه‌ای نفس میکشیم و در خیابانیم همه از امنیتی است که انقلاب اسلامی برای ما رقم زده است.

همچنین ۲۹ آبان ماه، سران عشایر غیور عرب منطقه، سادات، بزرگان، معتمدان، روحانیون و مردم شهر چمران با حضور فرمانده ارشد نظامی خوزستان، فرماندار، فرمانده انتظامی شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر در مسجد جامع شهر چمران گرد هم آمدند و ضمن جدا کردن صف خود از اغتشاشگران و محکومیت اقدامات سخیف انجام شده با امام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعت تازه کردند.

این جلسه با حضور خانواده افرادی برگزار شد که عزیزان خود را از دست داده بودند یا مجروح شده بودند و صف خود را از اغتشاشگران جدا و تاکید کردند پیرو خط امام و رهبر انقلاب هستند.

باغملکی‌ها نیز پس از اقامه نماز جمعه‌ای به وسعت جماعتی که برای مُهر خاموشی زدن بر دهان یاوه‌گویان کافی بود به سمت میدان جانباز شهرشان حرکت کرده و شعارهایی در محکومیت مخلان امنیت عمومی و رد استکبار جهانی سر دادند.

جوانان باغملکی ضمن اعلام حمایت کامل از رهبری خواستار برخورد جدی و قاطع با ساختارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی شدند و حمایت کشورهای اروپایی از اغتشاشگران را دخالتی بیجا قلمداد کرده و شعار ” مرگ بر آمریکا و اسرائیل ” سر دادند.

اندیمشکی‌ها پس از اقامه با شکوه نماز جمعه، هم‌قدم با مسؤولین خود تا میدان امام خمینی(ره) را با قدم‌هایی که به عشق جمهوری اسلامی بر زمین میکوفتند طی کردند و از زن و کودک تا پیر و جوان با عزمی راسخ در حمایت از اقتدار ملی با شعار اتحاد به خیابان‌ها آمدند تا تعقیبات نماز سیاسی عبادی جمعه را با محکوم کردن اغتشاشگران انجام دهند.

یکی از جوانان دانشجو که به همراه دیگر دوستان خود برای حضور در این راهپیمایی آمده بود گفت: پس از اعتراضات مردمی، اغتشاشگران در تلاش بودند با ایجاد شکاف‌های قومیتی خط مردم را از رهبری جدا کنند اما با بصیرت‌افزایی امام جمعه و اتحاد مردم نتوانستند راه به جایی ببرند.

اسدی ادامه داد: هرچند خسارات مالی و جانی هم از جانب آن‌ها متحمل شدیم اما انقلاب اسلامی چیزی نیست که به دلیل افزایش قیمت بنزین از آن دست بکشیم چرا که سربلندی و عزت جهانی خود را مدیون آن هستیم و شرایط نابه‌سامان اقتصادی را نیز به حول و قوه الهی و با اتحاد پشت سر خواهیم گذاشت.

مردم بهبهان نیز درحمایت از رهبر معظم انقلاب واعلام تنفر و انزجار از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم وامنیت مردم،فضای مصلی شهرشان را با بوی صلوات بر محمد و آل‌محمد پر کرده و جدایی از این خاندان عصمت و طهارت را از محالات دانستند ، همچنین با شعارهای خود اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کرده و خط آن‌ها را جدا از مردم ولایتمدار بهبهان دانستند.

خرمشهری‌ها با لباس‌های محلی و با شعارهایی به زبان فارسی و عربی به مصلی آمدند تا خط بطلانی بر هدف‌های شوم منافقینی بکشند که میخواهند با شکاف قومیتی به نیت‌های شیطانی خود جامه عمل بپوشانند.

احمد، جوان ۲۴ساله‌ای بود که لباس عربی به تن داشت و به همراه پدر میانسال و فرزند خردسالش به مصلی آمده بود او گفت: عرب، فارس، ترک و یا لر بودن نمیتواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای اختلاف باشد چرا که ما همه ایرانی و از همه مهم‌تر مسلمان هستیم.

او ادامه داد: گرانی بنزین مشکلی بود که با توجه به اعتراضات مردم باید بررسی میشد اما تیراندازی و برهم زدن آسایش مردم در هیچ کتاب مقدسی نوشته نشده است و ما تا جان در بدن داریم حامی جمهوری اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری خواهیم بود و هرگز نخواهند توانست عزت ما را با تفرقه‌هایشان خدشه‌دار کنند.