مودت با اشاره به حرکات اردوهای راهیان نور از ۲۵ آبان، از شرکت ۳۰ هزار دانش آموز خوزستانی در اردو‌های راهیان نور خبر داد.

کوروش مودت، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، ظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی اردوی دانش آموزی راهیان نور در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: این جلسه در راستای هماهنگی  اردوی دانش آموزی راهیان نور در سطح استان خوزستان است، در این اردو ۳۰ هزار دانش آموز خوزستانی در دو مرحله شرکت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در مرحله اول، خواهران و در مرحله دوم، برادران اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در جلسه مذکور هماهنگی‌های لازم برای حضور پرشور دانش آموزان با رعایت نکات فنی و ایمنی بررسی شد تا اگر نقوصاتی مشاهده گردد در اسرع وقت برطرف شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: مقرر شد تا جلسه ویژه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با مسؤولان بسیج سپاه و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها گرفته شود.

مودت افزود: امروز از سوی آموزش و پرورش جلسه با رؤسای شهرستانی اداره در راستای آمادگی بیشتر و صدور مجوز‌های لازم اردو برگزار شد.

وی در رابطه با زمان افتتاحیه گفت: افتتاحیه حرکت کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی ۲۵ آبان در مسجدسلیمان خواهد بود.

همچنین سرهنگ حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: براساس دستورالعمل ابلاغی از مدرسه تا مدرسه آموزش و پرورش و سازمان بسیج، قرار شد تا اردو‌های راهیان نور دانش آموزی از آبان ماه آغاز شود که در خوزستان از ۲۵ آبان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در جلسه امروز آخرین هماهنگی‌ها در رابطه حرکت و اسکان کاروان‌های راهیان نور بررسی شد.