[ad_1] خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق و مالخر اموال سرقتی خبر داد. سرهنگ منصور حشمتیان گفت: ساعت ۴ عصر هفدهم شهریور ماه امسال ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس هنگام گشت زنی در خیابان ۲۲ بهمن متوجه رفتار مشکوک زن و مردی شدند که با یک دستگاه خودروی […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق و مالخر اموال سرقتی خبر داد.

سرهنگ منصور حشمتیان گفت: ساعت ۴ عصر هفدهم شهریور ماه امسال ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس هنگام گشت زنی در خیابان ۲۲ بهمن متوجه رفتار مشکوک زن و مردی شدند که با یک دستگاه خودروی سواری پراید به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می کردند.

وی بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری این زوج سارق اقدام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از مدتی تعقیب و گریز هر ۲ متهم را دستگیر و خودروشان را مورد بررسی قرار دهند.

کلانتر محله جوادیه تهران پارس افزود: در بازرسی از خودرو تعداد لوازم داخلی خودرو کشف و هر ۲ متهم به سرقت اموال سرقتی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ حشمتیان با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی، گفت: هر ۲ متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند: اموال سرقتی را به مالخری در خیابان وفادار پس از سرقت فروخته اند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس، اعلام کرد: در عملیات دیگری مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و ماموران تاکنون تعدادی از مال باختگان را شناسایی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان برای شناسایی سایر جرائم ادامه دارد.

[ad_2]