[ad_1] ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت در محور کاشمر به کوهسرخ زوج جوان جان خود را از دست دادند. سرهنگ ابوالقاسم باقری در تشریح این حادثه عنوان کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف جرحی بین یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پیکان […]

[ad_1]

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت در محور کاشمر به کوهسرخ زوج جوان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری در تشریح این حادثه عنوان کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف جرحی بین یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پیکان در محور کاشمر به کوهسرخ، تقاطع روستای اوندر، گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه صحنه تصادف مشخص شد؛ سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که متاسفانه راکب و سرنشین موتورسیکلت که زوج جوانی بودند، در دم جان باختند؛ این زوج جوان ۲۷ و ۲۸ ساله بودند.

وی در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: بنا به نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه در تقاطع از سوی راننده سواری پیکان علت این حادثه اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: متاسفانه بارها شاهدیم شتاب و عجله رانندگان و سرعت غیرمجاز به وقوع سوانح دلخراش می‌انجامد.

وی از رانندگان خواست هنگام رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

[ad_2]