[ad_1] فرانگر: پلیس پکتیکا از آزادی ۶ خبرنگار ربوده شده توسط طالبان خبر می‌دهد. افراد ربوده‌شده خبرنگاران رادیو کلید، رادیو یاران، رادیو میلمه، رادیو تلویزیون ملی و صدای پشتون بودند. شاه‌محمود آرین، سخن‌گوی قوماندانی امنیه پکتیکا با تأیید این خبر می‌گوید که این تعداد خبرنگاران محلی حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح امروز یکشنبه (۱۷سنبله) از سوی […]

[ad_1]

فرانگر: پلیس پکتیکا از آزادی ۶ خبرنگار ربوده شده توسط طالبان خبر می‌دهد. افراد ربوده‌شده خبرنگاران رادیو کلید، رادیو یاران، رادیو میلمه، رادیو تلویزیون ملی و صدای پشتون بودند.

آزادی ۶ خبرنگار از چنگال تروریست‌ها

شاه‌محمود آرین، سخن‌گوی قوماندانی امنیه پکتیکا با تأیید این خبر می‌گوید که این تعداد خبرنگاران محلی حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح امروز یکشنبه (۱۷سنبله) از سوی طالبان آزاد شده‌اند.

او تأکید کرد که این خبرنگاران هم‌اکنون در مسیر زرمت – شرن به سوی این شهر در حرکت‌اند.

این خبرنگاران عصر روز جمعه (۱۵ سنبله) در روستای (سورکی) ولسوالی زرمت پس از آن ربوده شده‌اند که می‌خواستند برای شرکت در یک کارگاه آموزشی به شهر گردیز، مرکز ولایت پکتیا بروند.

به گفته سخن‌گوی فرماندهی پولیس پکتیکا، افراد ربوده‌شده خبرنگاران رادیو کلید، رادیو یاران، رادیو میلمه، رادیو تلویزیون ملی و صدای پشتون بودند.

این در حالی است که روز گذشته ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفته بود که این خبرنگاران به گونه اشتباهی دستگیر شده اند و به زودی آزاد می‌شوند.

ولایت پکتیا در جنوب‌شرق کشور از ولایت‌های ناامن می‌باشد که جنگ‌جویان طالبان و شبکه حقانی در آن فعالیت گسترده دارد.

[ad_2]