[ad_1] خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که تردد کامیون‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع است. سردار مهماندار رییس پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران ممنوع است. مهماندار افزود: بر همین اساس، پلیس […]

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که تردد کامیون‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع است.

سردار مهماندار رییس پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران ممنوع است.

مهماندار افزود: بر همین اساس، پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، در روزهای تاسوعا و عاشورا از تردد کامیون‌ها در معابر شهری پایتخت، تا پایان روز سه شنبه جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس راهور فاتب به همراه کلیه تیم‌های انتظامی پلیس پایتخت به صورت آماده باش صد در صد در این مراسم حضور دارند.

مهماندار ضمن تشکر از همکاری عوامل انتظامات تکایا و هیئت‌های مذهبی با پلیس راهور افزود: تمامی گروه‌های انتظامات هیئت‌ها و تکایا با آموزشهایی که دیده‌اند، به تسهیل عبور و مرور پرداخته و در مسیرهای حرکت هیئت‌های عزاداری، معابر را برای روان سازی ترافیک تحت پوشش انتظامی ترافیکی قرار داده‌اند.

[ad_2]