۱۴۱قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد
۱۴۱قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: طرح پنج روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز دراین استان اجرا و ۱۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش کاوش به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده‌ با تاکید بر مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در خوزستان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات ۱۳۶ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۱ قبضه سلاح جنگی و ۱۲۰ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۱۴۱ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه چهار هزار و ۹۶۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: ماموران انتظامی مصمم هستند در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.