[ad_1] خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی: فیلم «ویران» درام جنایی ایرلندی اولین فیلمی خواهد بود که کمپانی «چپِل پلیس پروداکشنز» زیر نظر کالین فارل تولید خواهد کرد. در این پروژه شاهد همکاری فارل با لی مگی‌دی تهیه کننده «خرچنگ» خواهیم بود. این کمپانی با همکاری فارل و خواهرش که مدیر برنامه‌های وی هم هست، […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی: فیلم «ویران» درام جنایی ایرلندی اولین فیلمی خواهد بود که کمپانی «چپِل پلیس پروداکشنز» زیر نظر کالین فارل تولید خواهد کرد.

کالین فارل با کمپانی تولید خودش وارد میدان شد

در این پروژه شاهد همکاری فارل با لی مگی‌دی تهیه کننده «خرچنگ» خواهیم بود.

این کمپانی با همکاری فارل و خواهرش که مدیر برنامه‌های وی هم هست، شکل گرفته است.

رمان «ویران» توسط درولا مک‌تیِرنان نوشته شده و داستان پلیسی را با نام کورمک رایلی روایت می‌کند که ۲ بچه را در خانه‌ای در گالوی پیدا می‌کند که مادرشان بر اثر مصرف زیاد مواد در طبقه بالای خانه جان باخته است. ۲۰ سال بعد با کشف یک جسد دیگر، مطالبی درباره پرونده قبل فاش می‌شود که از اسرار تکان‌دهنده فساد در پلیس و سوء‌استفاده از کلیسا سوال‌هایی ایجاد می‌کند که دیگر نمی‌توان به هیچ یک از همکاران هم اعتماد کرد.

مگی‌دی نامزدی اسکار را برای «سوگلی» کسب کرد و با «خرچنگ» هم یک بفتا برای فیلم عالی انگیسی از آن خود کرد.

هنوز بازیگران فیلم انتخاب نشده‌اند و هنوز معلوم نیست فارل در چه نقشی ظاهر می‌شود.

رمانی که با اقتباس از آن این فیلم ساخته می‌شود سال پیش منتشر شد و اولین رمان از مجموعه کارآگاه کورمک رایلی است. دومین کتاب از این مجموعه با عنوان «اسکولار» اوایل امسال منتشر شد و «چرخش خوب» هم سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید.

[ad_2]