[ad_1] خبرگزاری ایرنا: امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه و شجاعانه در برابر امریکا ایستاد و نمی توان این امر را انکار کرد. آیت الله سید احمد خاتمی: در دین مبین اسلام بر شادی در روز عید غدیر سفارشات بسیاری شده و برخی […]

[ad_1]

خبرگزاری ایرنا: امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه و شجاعانه در برابر امریکا ایستاد و نمی توان این امر را انکار کرد.

خاتمی: شادی به معنای عبور از خطوط قرمز نیست

آیت الله سید احمد خاتمی:

در دین مبین اسلام بر شادی در روز عید غدیر سفارشات بسیاری شده و برخی ها می گویند بگذارید جوانان ما شاد و با نشاط باشند اما شادی را نباید به معنای عبور از خطوط قرمز خدا دانست.

مردم تنها خدمتی که از مسئولان انتظار و مطالبه دارند، این است که جلوی گرانی های افسار گسیخته در کشور را بگیرند و به نظر من تجدید بیعت مسئولان با رهبری همین امر است.

ساقط کردن پهپاد امریکایی دلیل بر این مدعاست و باید بگویم آمریکایی ها تا ابد خواب و خیال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهند برد .

تجدید بیعت مردم با نظام نیز حضور در همه صحنه ها و خصوصا حضور حداکثری در انتخابات و دقت در انتخاب نمایندگانی شجاع ، خدمتگزار ، انقلابی و ولایی است تا آن نمایندگان مایه افتخار باشند.

[ad_2]