[ad_1] خبرگزاری مهر: وقوع سیل در اثر بارش شدید باران عصر امروز شنبه موجب بروز خسارات مالی و نیز مصدومیت دو نفر در شهرستان سلماس شد. بارش شدید باران به حدی بود که در همان دقایق اولیه سیلاب شدید ۵ روستای شهرستان سلماس را فرا گرفته و موجب بروز مشکلات و خسارات مالی زیادی در […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: وقوع سیل در اثر بارش شدید باران عصر امروز شنبه موجب بروز خسارات مالی و نیز مصدومیت دو نفر در شهرستان سلماس شد.

بارش شدید باران به حدی بود که در همان دقایق اولیه سیلاب شدید ۵ روستای شهرستان سلماس را فرا گرفته و موجب بروز مشکلات و خسارات مالی زیادی در این منطقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در خصوص جزییات این سیل به خبرنگار مهر گفت: عصر امروز شنبه در اثر بارش شدید باران شاهد بروز سیل در ۵ روستای مرکزی شهرستان سلماس هستیم.

امیرعباس جعفری با بیان اینکه در اثر وقوع این حادثه دو نفر مصدوم و برای مداوا به بیمارستان اعزام شده اند گفت: این سیل موجب بروز خسارات مالی برای اهالی این روستاها شده که بزودی برآورد مالی می شود.

وی با اشاره به آبگرفتگی شدید معابر در ۴ روستای این شهرستان اظهارداشت: هم اکنون نیروهای مدیریت بحران و امدادی مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

جعفری همچنین از آبگرفتگی ۲۰ منزل در روستای دیرعلی سلماس نیز خبر داد و گفت: دو نفر از اهالی این روستا مصدوم شده اند.

وی در خصوص مسدودیت جاده سلماس به تسوج گفت: یکی از باندهای این جاده برای هدایت آب به سمت مناسب مسدود شده و تا یک ساعت دیگر با تلاش نیروهای امدادی بازگشایی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به حضور تمام نیروهای امدادی در این منطقه افزود: هم اکنون امداد رسانی با سرعت قابل توجه در منطقه در حال انجام است.

پیشتر هواشناسی آذربایجان غربی در خصوص وقوع سیلاب در این منطقه هشدار داده بود.

[ad_2]