[ad_1] پایگاه خبری انصاف نیوز: وکیل مدافع مرضیه امیری درارتباط با آخرین وضعیت مرضیه امیری، خبرنگار روزنامه‌ی شرق که پس از اتفاقات روز کارگر امسال دستگیر شده گفت: با توجه به اینکه ایشان یک روزنامه نگار هستند، واقعا جرم مالی مرتکب نشده‌اند که خسارتی به بیت المال وارد شده باشد یا شاکی خصوصی داشته باشند، […]

[ad_1]

پایگاه خبری انصاف نیوز: وکیل مدافع مرضیه امیری درارتباط با آخرین وضعیت مرضیه امیری، خبرنگار روزنامه‌ی شرق که پس از اتفاقات روز کارگر امسال دستگیر شده گفت: با توجه به اینکه ایشان یک روزنامه نگار هستند، واقعا جرم مالی مرتکب نشده‌اند که خسارتی به بیت المال وارد شده باشد یا شاکی خصوصی داشته باشند، به نظر می‌آید قرار بازداشت موقت هیچ تناسبی با محتویات پرونده ندارد.

آرش دولتشاهی، وکیل دادگستری گفت: ایشان نیاز به درمان خارج از زندان دارد و قرار بازداشت موقت برایشان صادر شده است و مدت این قرار بازداشت موقت هم در حال حاضرمنقضی شده. با توجه به پایان یافتن قرار بازداشت موقت و تحقیقات و اینکه ایشان به صرع مبتلا هستند و نیاز به درمان دارند، خواسته‌ی ما از مقامات محترم قضایی این است که مساعدت کنند که قرار بازداشت موقت ایشان به عنوان یک روزنامه‌نگار لغو شود که ایشان بتوانند خارج از زندان تحت درمان قرار بگیرند.

این وکیل دادگستری افزود: خوشبختانه مقامات زندان هم به این موضوع واقف هستند و تلاش می‌کنند که ایشان دسترسی به خدمات پزشکی داشته باشند. ایشان دو نوبت به بیمارستان اعزام شده است و امیدوارم همه‌ی این مسایل مورد توجه قرار بگیرد که ایشان تا صدور رای قطعی خارج از زندان درمان شوند.

[ad_2]