[ad_1] خبرگزاری ایسنا: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در مقایسه با سال ۹۶-۹۷ استان خراسان رضوی رتبه اول طلاق کشور را دارد؛ همچنین در این استان شاهد کاهش ازدواج، افزایش طلاق، افزایش سن ازدواج وطول مدت دوران جوانی هستیم. حسن عزیزی در نشست خبری بزرگداشت هفته […]

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در مقایسه با سال ۹۶-۹۷ استان خراسان رضوی رتبه اول طلاق کشور را دارد؛ همچنین در این استان شاهد کاهش ازدواج، افزایش طلاق، افزایش سن ازدواج وطول مدت دوران جوانی هستیم.

استان خراسان رضوی، رتبه اول طلاق در کشور

حسن عزیزی در نشست خبری بزرگداشت هفته ازدواج:

* متاسفانه در استان خراسان‌رضوی حال‌وهوای ازدواج خوب نیست و بیش از ۶۵۰ هزار جوان درآستانه ازدواج قرار دارند.

* زمانی‌که ازدواج درکانون خانواده شکل نگیرد، منجر به ایجاد ارتباطاتی خارج از خانواده خواهد شد و این امر سبب کاهش ازدواج، آسیب‌های اجتماعی و افزایش آمار طلاق می‌شود.

* در مقایسه با سال ۹۶-۹۷ رتبه اول طلاق کشور مربوط به استان خراسان رضوی است. در استان شاهدکاهش ازدواج، افزایش طلاق، افزایش سن ازدواج وطول مدت دوران جوانی هستیم، لذا موضوع اقتصاد و خانواده در اولویت کار قرار گرفته است.

* یکی از آسیب‌های موجود در استان خراسان رضوی، سایت‌های همسرگزینی است. در حال حاضر تنها سایت معتبر در این زمینه سایت تبیان است که زیر نظر وزارت ارشاد بوده و مجوز فعالیت قانونی دارد که هدف آن همسان‌گزینی است. در این سایت به تناسب شخصیت و سلامت توسط مجموعه‌ای از تست‌های استاندارد و روان شناسی توجه می‌شود.

[ad_2]