[ad_1] ایرنا: مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: ۹ خدمه کشتی سانحه دیده شباهنگ در ساحل جمهوری آذربایجان، از مرز زمینی آستارا وارد ایران شدند. حمید رضا آبایی عصر یکشنبه افزود: این خدمه ها بامداد امروز با استقبال نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و تعدادی از مسئولان محلی آستارا وارد ایران شدند. وی اظهار […]

[ad_1]

ایرنا: مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: ۹ خدمه کشتی سانحه دیده شباهنگ در ساحل جمهوری آذربایجان، از مرز زمینی آستارا وارد ایران شدند.

حمید رضا آبایی عصر یکشنبه افزود: این خدمه ها بامداد امروز با استقبال نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و تعدادی از مسئولان محلی آستارا وارد ایران شدند.

۹ خدمه کشتی شباهنگ وارد ایران شدند

وی اظهار کرد: عصر جمعه گذشته (چهارم مرداد) در پی دریافت گزارش وقوع سانحه برای کشتی شباهنگ که از بندرانزلی به مقصد بندر ماخاچ قلعه روسیه در حرکت بود، دو فروند بالگرد جمهوری آذربایجان به محل حادثه اعزام شده و تمام سرنشینان آن را نجات دادند.

کشتی شباهنگ حامل کاشی و سرامیک که در بندر انزلی بارگیری شده بود، در ۱۱۰ مایلی بندر باکو جمهوری آذربایجان و در ۱۷ مایلی بندر لنکران این کشور دچار سانحه و به ‌علت آبگرفتگی غرق شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

[ad_2]