[ad_1] خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان گل وگیاه با بیان ثبات قیمت گل در بازار گفت: گل رز با توجه به نوع آن بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان در گل فروشی‌ها فروخته می‌شود. اکبر شاهرخی در خصوص آخرین وضعیت تولید و فروش گل‌های شاخه‌ای اظهار کرد: در حال حاضر تولید گل در کشور از […]

[ad_1]

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان گل وگیاه با بیان ثبات قیمت گل در بازار گفت: گل رز با توجه به نوع آن بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان در گل فروشی‌ها فروخته می‌شود.

اکبر شاهرخی در خصوص آخرین وضعیت تولید و فروش گل‌های شاخه‌ای اظهار کرد: در حال حاضر تولید گل در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: آب و هوا تاثیر مستقیمی بر عمرگل‌ها دارد از این رو با افزایش دما گل‌های شاخه‌ای در مدت زمان کمتری خراب می‌شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در خصوص تغییرات قیمتی گل‌های شاخه‌ای دربازار گفت: در مدت اخیر قیمت اکثر گل‌های شاخه‌ای ثابت بود و افزایشی نداشته است.

شاهرخی قیمت انواع گل‌های شاخه‌ای دربازار را این طور بیان کرد: گل رز باتوجه به نوع آن بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان در گل فروشی‌ها فروخته می‌شود.

وی افزود: گل میخک و داوودی درجه یک ۱۵ هزار تومان و هر دسته گل لوسینتوس ۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل وگیاه در خصوص قیمت گل‌های دیگر موجود در گل فروشی‌ها عنوان کرد: گل آلسترومریا شاخه‌ای ۵ هزار تومان، آنتوریوم شاخه‌ای ۱۰ هزار تومان، گل مریم دزفولی شاخه‌ای ۵ هزار تومان، گل مریم شهری شاخه‌ای ۱۰ هزار تومان و گل لیلیوم شاخه‌ای ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان در گل فروشی‌های سطح شهر فروخته می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه گل فروشی‌ها برای تزئین دسته گل هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند خاطرنشان کرد: در حال حاضر گل فروشی‌ها برای جذب مشتری تزئینات گل را بدون دریافت هزینه انجام می‌دهند و درصورت درخواست مشتری برای تزئین دسته گل کلاسیک با برگ‌های مخصوص هزینه برگ‌ها دریافت می‌شود.

[ad_2]