طبل تفرقه کانال های ضدانقلاب در درگیری بر سر یک تابلو / لزوم حفظ وحدت و همدلی مردم اندیمشک و دزفول
طبل تفرقه کانال های ضدانقلاب در درگیری بر سر یک تابلو / لزوم حفظ وحدت و همدلی مردم اندیمشک و دزفول

🔸کاوش: اختلاف بین شهروندان اندیمشک و دزفول از اردیبهشت ماه سالجاری بر سر تابلو محدوده ی شهری شروع شد و از آن زمان تاکنون این مسئله لاینحل مانده و در ساعت های منتهی به سال جدید بار دیگر سر باز کرد و موجب اعتراضاتی در این دو شهر شد. 🔸نکته تاسف بار ماجرا اینکه ، […]

🔸کاوش: اختلاف بین شهروندان اندیمشک و دزفول از اردیبهشت ماه سالجاری بر سر تابلو محدوده ی شهری شروع شد و از آن زمان تاکنون این مسئله لاینحل مانده و در ساعت های منتهی به سال جدید بار دیگر سر باز کرد و موجب اعتراضاتی در این دو شهر شد.

🔸نکته تاسف بار ماجرا اینکه ، مسئولین و نمایندگان دو شهر دزفول و اندیمشک در این مدت به جای چاره اندیشی و خاموش کردن اعتراضات، با سخنرانی های احساسی و نطق های تبلیغاتی ناخواسته سبب شکل گیری دوباره تجمعاتی شدند که به آسیب رساندن به اموال عمومی و مصدوم شدن چندین نفر منجر شد.

🔸نصب شبانه تابلو ورودی شهر دزفول و در ادامه قول شهرداری این شهر برای نصب مجدد تابلو تا قبل از عید و در عین حال نطق های احساسی نمایندگان هر دو شهرستان و انفعال مسئولین خوزستان در حل این موضوع، از مواردی ست که اعتراضات را تا آستانه سال جدید کشاند.

🔸در انفعال مسئولین مربوطه و‌ تشدید اختلافات شهروندان، شبکه ها و کانال های ضدانقلاب از جمله آمدنیوز که همواره سعی شان تشدید اختلافات قومی در استان های مرزی ست، بر طبل تفرقه کوبیدند و با پوشش لحظه به لحظه اتفاقات و تحریک شهروندان اندیمشکی و دزفولی، سعی بر تحریک مردم نموده و خبرهای کذبی منتشر کردند.

🔸اقوام مختلف خوزستان و مردم در همه شهرهای استان از جمله در دزفول و اندیمشک قرن ها در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی کرده اند اما رفتارهای دور از تدبیر برخی مسئولین و تصمیمات نادرست سبب بروز اختلافات و در نتیجه سو استفاده عناصر ضدانقلاب شده است .

🔸در سالی که مقام معظم رهبری و رییس جمهوری تاکیدشان بر رونق اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی ست ، مردم و مسئولین استان نیز با درک درست شرایط و با تصمیمات درست و بجا و تشخیص اولویت ها، اجازه ندهند اختلافاتی از این دست شعله ور شود .

جزییات در کاوش👇

https://t.me/joinchat/AAAAAD7ixTKd2RpY69EzLw