واکنش اقبال محمدیان به حاشیه های حضور وزیر در رامهرمز
واکنش اقبال محمدیان به حاشیه های حضور وزیر در رامهرمز
انتشار تصاویر وزیر صمت در خانه باغی در رامهرمز همراه با نماینده این شهرستان در مجلس حاشیه هایی زیادی از چرایی حضور وزیر در این محفل خصوصی به همراه داشت

کاوش: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با تایید خبر حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خانه باغی در رامهرمز گفت: وزیر در مسیر بازگشت از گچساران تنها فرصت توقف ۲۰ دقیقه ای برای استراحت و نماز را در رامهرمز داشت و ما از این زمان کوتاه برای امضای طرح ایجاد پالایشگاه در منطقه استفاده کردیم.

به گزارش کاوش ، انتشار تصاویر وزیر صمت در خانه باغی در رامهرمز همراه با نماینده این شهرستان در مجلس حاشیه هایی زیادی از چرایی حضور وزیر در این محفل خصوصی به همراه داشت. اقبال محمدیان نماینده رامهرمز در مجلس با رد همه شایعه های مطرح شده در این زمینه می گوید: قبلا در مجلس به وزیر گفته بودم که رامهرمز و رامشیر با بیش از ۵۰۰ حلقه چاه نفت و گاز فعال تولید بیش از ۴۰ درصد نفت و گاز کشور را بر عهده دارد و برابر برنامه ششم توسعه یکی از برنامه ها طرح جمع آوری گازهای فلر است.

وی اضافه کرد: به همین دلایل قبلا قول همکاری و امضای طرح احداث پالایشگاه جمع آوری گازهای فلر در رامهرمز را از وزیر صنعت گرفته بودم و در این ملاقات کوتاه که در رامهرمز صورت گرفت این طرح امضاء شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس توضیح داد: آن شب وزیر در بازگشت از سفر گچساران ۵۰ کیلومتر مانده به رامهرمز با من تماس گرفتند که توقفی کوتاه برای استراحت و نماز خواهند داشت و ما به دلیل فرصت اندک برای هماهنگی و حضور نداشتن فرماندار در شهر، در خانه باغی که نزدیک به محل عبور وزیر بود از او پذیرایی کردیم.

محمدیان تاکید کرد: بر خلاف صحبت های مطرح شده نه من کار شخصی با وزیر داشتم و نه وزیر کار شخصی با من داشت، اصل قضیه استراحت و نماز وزیر و امضای طرح احداث پالایشگاه بود.

وی افزود: از این خانه باغ ها در رامهرمز زیاد است و نمی دانم این دیدار چه مشکلی ایجاد کرده و کجای این موضوع و مهمان نوازی صاحب خانه مورد اشکال است که یک عده اصل قضیه را رها کرده و به حاشیه سازی های بی اساس روی آوردند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با رد شایعه امضای حکم رئیس سازمان صنت، معدن و تجارت در خوزستان در این دیدار ، تصریح کرد: ملاقات ما در روز نهم صورت گرفته در صورتی که حکم رئیس سازمان صمت استان در روز ششم اسفند امضاء و صادر شده بود.

محمدیان گفت: امیدوارم که احداث پالایشگاه جمع آوری گازهای فلر را با همکاری وزارت صمت و نفت عملیاتی کرده و از ظرفیت هایی که در منطقه وجود دارد استفاده کنیم.